Posted by : Saidina Group Thursday, October 15, 2015

Aku rasa bengang bila ada sorang ni yg tak tau latar belakang, masih mentah, cetek pengalaman, tiba2 jadi ketua aku pulak. Apa lebih dia dari aku? Nak tunjuk lagak pulak

NM yg aku mmg tak puas hati dgn aku sejak dulu lagi, perangainya yg sombong & bongkak, tak boleh tgk aku lebih sikit dari dia, tekan aku sampai aku tak boleh nak ke mana, dah main taktik kotor... Dia lantik budak mentah jadi ketua aku. Takpe, saja la dia tu nak cari pasal.

Si budak mentah S ni pulak dah rasa hebat sangat, rasa dah jadi ketua kononnya boleh buat apa saja kat jabatan ni. Boleh belah, jgn harap aku nak layan.

Apa lebihnya ko dari aku??? tak ada...

Pelajaran?
Pengalaman?
Gred?
Kepakaran?

Tak ada yg lebih... Semua kurang dan jauh sangat dari aku... Nak jadi ketua aku pulak?
Helloooo jgn perasan ok... Pegi berambus...

Bersambung...

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Sekapur Sirih

Popular Post

- Copyright © Laman Kreatif -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -